صفحه اصلی > نرم‌افزارهای حسابداری : معرفی نرم‌افزار حسابداری قیاس

معرفی نرم‌افزار حسابداری قیاس

معرفی نرم افزار حسابداری قیاس

گروه نرم‌افزاری قیاس با بیش از 28 سال سابقه در زمنیه طراحی و تولید ابزارها و نرم‌افزارهای حسابداری و مالی در ایران، انواع مختلفی از نرم‌افزارها و افزونه‌ها را طراحی و در اختیار شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار می‌دهد. مشتری با استفاده از این نرم‌افزارها نیازهای خود را رفع خواهد و در صورت نیاز به امکانات بیشتر، با کمک افزونه‌ها سایر نیازها خود را نیز رفع خواهد کرد.

 

ویژگی‌های برجسته نرم‌افزار حسابداری قیاس

این نرم افزار مانند یک حسابدار حرفه‌ای در کنار شما خواهد بود تا بتوانید با سرعت و بادقت بالا تمامی امورات مربوط به حسابداری و دخل‌وخرج سازمان و شرکت را انجام دهید.

از جمله ویژگی‌های برجسته این نرم افزار عبارت‌اند از:

  • گزارش‌گیری ترازنامه، خریدوفروش و… به‌صورت تحلیلی
  • انجام کلیه عملیات پایان سال
  • ثبت سندهای انبارگردانی
  • امکان انجام گزارش‌گیری به همراه نمودارهای مختلف
  • امکان محاسبه ارزش‌افزوده به همراه ارائه گزارش و ذخیره‌سازی اطلاعات مرتبط با ارزش‌افزوده

با استفاده از این نرم افزار امکان صدور تمامی اسناد حسابداری وجود خواهد داشت. این اسناد، مناسب تحریر دفاتر قانونی نیز خواهند بود؛ بنابراین بسیاری از شرکت‌های و سازمان‌های بزرگ از این نرم‌افزار حسابداری استفاده می‌کنند.

 

محصولات نرم‌افزاری و افزونه‌های قیاس

شرکت قیاس یک نرم‌افزار یکپارچه ارائه داده است که به کمک افزونه‌ها و نرم‌افزارها می‌توان به‌راحتی امور مالی و حسابداری کسب‌وکار خود را با سرعت، دقت و ایمنی بالا مدیریت کرد.

این شرکت تمامی نرم‌افزارها و افزونه‌های موردنیاز برای مدیریت خریدوفروش، محاسبه تراز مالی، موجودی و بسیاری دیگر از مباحث سنگین حسابداری و مالی را در قالب یک نرم‌افزار یکپارچه به مشتریان ارائه می‌دهد.

این شرکت حسابداری، نرم‌افزار حسابداری خود را برای ویندوز، وب و اندروید منتشر کرده است؛ بنابراین هیچ‌گونه محدودیتی برای استفاده از این نرم‌افزار نخواهید داشت. نرم‌افزار حسابداری ابری از دیگر نرم‌افزارهای این شرکت است. با استفاده از این نرم‌افزار حسابداری اندروید امکان کار با آن با گوشی را نیز میسر کرده است.

بسته ارائه شده توسط شرکت قیاس شامل سیستم‌های حسابداری، انبارداری و انبارگردانی، امورات مربوط به خزانه، امورات بازرگانی و… خواهد بود. علاوه بر این، افزونه‌های مختلفی در اختیار مشتری قرار خواهد داد تا به‌تمامی نیازهای آن‌ها پاسخ داده شود.

 

مزایا و معایب نرم‌افزار حسابداری قیاس‌

از جمله مزایای نرم‌افزار حسابداری و سایر نرم‌افزارهای این شرکت عبارت‌اند از:

  • به‌روزرسانی مداوم افزونه‌ها و نرم‌افزارهای شرکت و به‌حداقل‌رساندن امکان خطا در محاسبات
  • داشتن رابط کاربری ساده در نرم‌افزارهای حسابداری
  • داشتن پشتیبانی فعال و استفاده از منابع آموزشی برای انجام حسابداری با نرم‌افزارهای شرکت قیاس
  • انجام تمامی امور مربوط به بیمه و مالیات شرکت
  • امکان استفاده از دموی رایگان نرم‌افزارهای قیاس به‌منظور آشنایی با محیط و رابط کاربری نرم‌افزار
  • امکان خروجی گرفتن از تمامی گزارش‌ها به‌صورت پی‌دی‌اف و اشتراک‌گذاری آن‌ها

یکی دیگر از مهم‌ترین مزایای نرم‌افزارهای حسابداری این شرکت این است که نیازی به نگهداری از سرورها در شرکت نخواهد بود و خود شرکت اطلاعات شما را بر روی سرورهای خود که دارای امنیت بسیار بالایی هستند ذخیره خواهد کرد. همین موضوع باعث می‌شود تا هزینه‌های شما به حداقل برسند؛ زیرا نیاز به استفاده از سخت‌افزارهای ذخیره‌سازی نخواهید داشت.

در طراحی این نرم‌افزار حسابداری سعی شده است هیچ مشکلی وجود نداشته باشد؛ اما بالاخره هر نرم‌افزاری دارای مزایا و معایبی است. مهم‌ترین عیب نرم‌افزار قیاس این است که دارای محیط گرافیکی و رابط کاربری به روزی است؛ بنابراین شاید کار با آن برای بسیاری از حسابداران که با محیط‌های قدیمی نرم‌افزارهای خاص عادت دارند کمی سخت باشد.

علاوه بر این، برای کار با بسیاری از امکانات این نرم‌افزار باید به اینترنت متصل بود. این موضوع ممکن است روند کار را با اختلالاتی روبه‌رو سازد.

به‌طورکلی می‌توان گفت که استفاده از این نرم‌افزار حسابداری برای شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک تا متوسط انتخاب بسیار خوبی خواهد بود.

 

قیمت نرم‌افزار حسابداری قیاس

شما مشتریان گرامی امکان خریداری انواع مختلف نرم‌افزار حسابداری قیاس برای شرکت‌ها، فروشگاه‌ها و سایر صنف‌ها را خواهید داشت. هر کدام از این نرم‌افزارها دارای امکانات خاص مطابق نیاز مجموعه موردنظر هستند؛ بنابراین باید در انتخاب خود دقت کنید.

قیمت‌گذاری نرم‌افزارهای حسابداری قیاس به‌صورت کاملاً منطقی و دقیق انجام می‌شود؛ بنابراین باتوجه‌به امکانات، قیمت بسیار مناسب‌تری نسبت به سایر نرم‌افزارهای حسابداری دارند. افزونه‌های قیاس به‌منظور رفع تمامی نیازهای اضافی شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز با کمترین قیمت در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت.

برای اطلاع از امکانات و قیمت محصولات می‌توانید با کارشناسان ما در ارتباط باشید. کارشناسان ما به شما کمک خواهند کرد تا بهترین نرم‌افزار حسابداری را مطابق با نیاز کسب‌وکار خود با کمترین هزینه خریداری کنید.

ما اصرار داریم تا کاربردی‌ترین، به‌روزترین و کم‌هزینه‌ترین نرم‌افزارها و افزونه‌های حسابداری را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهیم.

پست های مرتبط

استفاده از ربات‌های نرم‌افزاری (RPA) در حسابداری خودکار

ربات‌های نرم‌افزاری (RPA) یا (Robotic Process Automation) دنیای حسابداری را کاملاً متحول…

استفاده از هوش مصنوعی در حسابداری مالی و مدیریت مالیات

هوش مصنوعی در حسابداری مالی به‌عنوان یک فناوری نوین، تحول چشمگیری در…

ثبت رویدادهای مالی به چند روش امکان‌پذیر است؟

در دنیای حسابداری، ثبت رویدادهای مالی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. این…

دیدگاهتان را بنویسید