صفحه اصلی > اخبار : فوری / حساب بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد

فوری / حساب بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد

فوری / حساب بانکی سرپرستان خانوار شارژ شد | d981d988d8b1db8c d8add8b3d8a7d8a8 d8a8d8a7d986daa9db8c d8b3d8b1d9bed8b1d8b3d8aad8a7d986 d8aed8a7d986d988d8a7d8b1 d8b4d8a7d8b1da98 d8b4 65eaf39fead30

مرحله نخست طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک از ۱۸ بهمن‌ماه آغاز شد و مشمولان این طرح یک‌ماه فرصت داشتند که از اعتبار در نظر گرفته شده برای خرید ۱۱ قلم کالا استفاده کنند.

در طرح فجرانه الکترونیک سبد ۱۱ قلمی برای تأمین حداقل کالری، پروتئین، ریزمغذی و ویتامین‌های لازم برای هر فرد شامل گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، روغن، ماکارونی، شیر، پنیر، ماست، قند و شکر، تخم‌مرغ و حبوبات با قیمت‌های مبنای سال ۱۴۰۱ انتخاب شده و مابه‌التفاوت آن قیمت‌ها با قیمت روز (۱۴۰۲) از محل یارانه جدید دولت تأمین خواهد شد.

به عبارتی قیمت روز سبد مشتمل بر ۱۱ قلم ۷۴۳ هزار و ۷۵۰ تومان بوده که خانوار دهک‌های اول تا هفتم در صورت خرید بسته باید قیمت سال ۱۴۰۱ را به مبلغ ۵۲۳ هزار و ۳۰۰ تومان از جیب خود پرداخت کنند و مابه‌التفاوت آن تا قیمت روز به مبلغ ۲۲۰ هزار و ۴۵۰ تومان است که از محل اعتبار جدید دولت تامین می‌شود.

مرحله دوم طرح فجرانه از امروز ۱9 اسفندماه اجرا خواهد شد.

در طرح فجرانه هر کالا اعتبار خاص خودش را دارد. مردم آزاد هستند از هر برندی خرید کنند، اما خانوارها آگاه باشند که در این طرح باید خودشان قیمت مبنای سبد را پرداخت کنند که برای جذب این ۲۲۰ هزار تومان باید کل سبد را خریداری کنند.

خانوارها در مرحله دوم این طرح می‌توانند خرید خود را از امروز (هجدهم اسفندماه) تا پایان روز هفدهم ماه بعد (فروردین ماه ۱۴۰۳) انجام دهند.

در حال حاضر در این طرح ۲۱۰ هزار فروشگاه و دو فروشگاه بزرگ اینترنتی همچون اسنپ مارکت و دیجی کالا متصل به شبکه هستند که خدمات کالابرگی ارائه می‌دهند.

در طرح فجرانه کالابرگ خانوار دهک‌های اول تا هفتم مشمول ۲۲۰ هزار تومان اعتبار خرید ۱۱ قلم کالابرگی می‌شوند و ۶۱ میلیون نفر مشمول این طرح هستند که تاکنون ۴۳ میلیون نفر از در مرحله اول از این طرح استفاده کرده‌اند.

پست های مرتبط

داده‌محوری و هوشمندسازی نظام مالیاتی، رویکرد اصلی نظام مالیاتی

در نخستین اجلاس مدیران مالیاتی سراسر کشور در دولت چهاردهم که با…

16 مهر 1403

تکالیف مؤدیان درخصوص اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش ‌افزوده تابستان 1403

سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به…

16 مهر 1403

رفع محدودیت‌های تجارت خارجی، مهمترین مطالبه تاجران بخش خصوصی

نمایندگان بخش خصوصی در نشست با رئیس سازمان توسعه تجارت، رفع محدودیت‌ها…

15 مهر 1403

دیدگاهتان را بنویسید