صفحه اصلی > اخبار : ۸ میلیون تومان برای این افراد واریز می‌شود

۸ میلیون تومان برای این افراد واریز می‌شود

۸ میلیون تومان برای این افراد واریز می‌شود | d981d988d8b1db8c dbb8 d985db8cd984db8cd988d986 d8aad988d985d8a7d986 d8a8d8b1d8a7db8c d8a7db8cd986 d8a7d981d8b1d8a7d8af d988d8a7d8b1 6641d73abb991

طبق توضیح روابط عمومی سازمان حج و زیارت، این مبلغ (۸۵ میلیون ریال/ هشت میلیون و ۵۰۰ هزار تومان) با تغییر در برخی از فرآیندها به منظور مدیریت هزینه‌ها در بخش‌های حمل و نقل، تغذیه و تدارکات، خدمات پزشکی و همچنین کاهش تعداد خادمان (عوامل اجرایی، فرهنگی و پزشکی) و از طرفی حمایت‌های دولت در تأمین ارز مورد نیاز خدمات هواپیمایی و فرودگاهی، حاصل و مقرر شده است در یک بازه زمانی، به حساب زائران بازگردانده شود.

بنابر اعلام این سازمان، از جمع ۸۲ هزار و ۵۰۰ نفر زائر، تعداد معدودی در روزهای گذشته، مبلغ درنظر گرفته‌شده را دریافت نکرده‌اند که علت آن به حساب‌های بانکی این افراد مربوط می‌شود.

براساس توضیحات سازمان حج و زیارت، تعداد ۶۶ هزار و ۷۵ نفر از زائران دارای حساب فعال در بانک ملی بوده‌اند که مبلغ مورد نظر به حساب آنها واریز و پیامک آن برای ایشان ارسال شده است.

تعداد ۹ هزار و ۷۸۹ نفر از زائران دارای حساب فعال در بانک ملت بوده‌اند که مبلغ مورد نظر به حساب آنها واریز و پیامک آن برای ایشان ارسال شده است.

جمعا ۷۵ هزار و ۸۶۴ زائر حج سال گذشته، مبالغ تعیین‌شده را دریافت کرده‌اند.

با احتساب واریز مبالغ به حساب زائران حج تمتع ۱۴۰۲ در بانک‌های ملی و ملت، به آن تعداد از زائران که هنوز مبالغ مدنظر را دریافت نکرده‌اند نیز پیامک ارسال می‌شود.

سازمان حج و زیارت اعلام کرده است که از میان ۸۲ هزار و ۵۰۰ زائر، فقط تعداد معدودی (حدود ۶ هزار و ۶۳۶ نفر) به علت فاقد حساب بودن در بانک‌های ملی و ملت، مبلغ بازگردانده‌شده را دریافت نکرده‌اند.

زائران باقی‌مانده باید براساس پیامک ارسالی، به سامانه رزرو سازمان حج و زیارت مراجعه و نسبت به ثبت شماره شبا اقدام کنند.

سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرده است چنانچه زائران در گروه‌های سه گانه فوق، اطلاعات لازم را دریافت نکرده یا پیامک دریافت نکرده باشند، با مدیریت حج و زیارت استان خود تماس گرفته و با اعلام کد ملی، از چگونگی دریافت وجه خود اطلاع یابند.

پست های مرتبط

داده‌محوری و هوشمندسازی نظام مالیاتی، رویکرد اصلی نظام مالیاتی

در نخستین اجلاس مدیران مالیاتی سراسر کشور در دولت چهاردهم که با…

16 مهر 1403

تکالیف مؤدیان درخصوص اظهارنامه پیش‌فرض مالیات بر ارزش ‌افزوده تابستان 1403

سازمان امور مالیاتی کشور با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با عنایت به…

16 مهر 1403

رفع محدودیت‌های تجارت خارجی، مهمترین مطالبه تاجران بخش خصوصی

نمایندگان بخش خصوصی در نشست با رئیس سازمان توسعه تجارت، رفع محدودیت‌ها…

15 مهر 1403

دیدگاهتان را بنویسید